liste: SALSA: CARIBNET - encuentro anual en Cuba

SALSA: CARIBNET - encuentro anual en Cuba

Write haof XML files: Yacine Khelladi <yacine@aacr.net>
Fecha: mar oct 17 2000 - 18:04:12 AST

VERSION FRANÇAISE PLUS BAS
ENGLISH VERSION FOLLOWS

-----------> ESPAÑOL (MENSAJE ORIGINAL)

http://www.caribnetonline.com/encuentro2.html
 (in english and spanish)

La Habana, Cuba será la sede del 5to. Encuentro Anual de la Red de
Presentadores de Arte del Caribe - CARIBNET, programado para los días 23 al
27 de noviembre 2000 en las instalaciones del Hotel Palco y en el
marco de la 7ma. Bienal de Arte de La Habana.

El Encuentro contará con la programación de:

a) Sesiones de trabajo, conferencias y mesas redondas con la participación
de invitados y participantes sobre temas relativos al desarrollo de las
artes en el Caribe; vías de integración, intercambio y cooperación
cultural; gestión, financiamiento y promoción cultural; y cultura cubana
contemporánea.

b) Muestra de artes escénicas cubanas con 2 presentaciones diarias.

c) Recorrido por las exposiciones de la 7ma. Bienal de La Habana 2000.

d) Expoventa de Artes Plásticas, Artes Aplicadas y libros.

e) Muestra de Fotografía y Video. Para información de programación y costos
de participación para mayor información escriba a: caribnet@ven.net

-----------> FRANÇAIS (ATTENTION: CECI EST UNE TRADUCTION AUTOMATIQUE
LÉGÈREMENT RÉVISÉE DU MESSAGE ORIGINAL EN ESPAGNOL)

Titre: Caribnet - je trouve au Cuba annuellement

http://www.caribnetonline.com/encuentro2.html
 (en anglais et l'espagnol)

Havane, le Cuba sera le quartiers généraux des 5to. Rencontrez du Réseau de
Porteurs d'Art du Caraïbe Annuellement - CARIBNET, a programmé pour les
jours 23 à novembre 27 2000 dans les installations de l'Hôtel Empaquetez et
dans celui Je marque de 7ma heures. Biennal d'Art de Havane.

La Rencontre aura la programmation de:

à) sessions du travail, conférences et tables rondes avec la participation
de compagnies et participants sur sujets relatifs au développement des arts
dans le Caraïbe; routes de l'intégration, échange et coopération
culturelle; administration, financement et promotion culturelle; et culture
cubaine contemporaine.

b) Échantillon d'arts panoramiques cubains avec 2 présentations
journalières.

c) a Voyagé pour les expositions de 7ma heures. Biennal de Havane 2000.

d) Expoventa des arts plastiques, les Arts Appliquées et les livres.

e) il Montre d'Image et Vidéo. Pour programmer les renseignements et la
participation coûte pour les renseignements supplémentaires écrit à:
caribnet@ven.net

-----------> ENGLISH (WARNING: THE FOLLOWING IS A SLIGHTLY EDITED
AUTOMATIC TRANSLATION FROM THE ORIGINAL IN SPANISH)

Title: Caribnet - I find yearly in Cuba

http://www.caribnetonline.com/encuentro2.html
 (in English and Spanish)

Havana, Cuba will be the headquarters of the 5to. Encounter Yearly of the
Net of Bearers of Art of the Caribbean - CARIBNET, programmed for the days
23 at November 27 2000 in the facilities of the Hotel Box and in the one
I mark of 7ma o'clock. Biennial of Art of Havana.

The Encounter will have the programming of:

to) work Sessions, conferences and round tables with the participation of
companies and participants on relative topics to the development of the
arts in the Caribbean; integration roads, exchange and cultural
cooperation; administration, financing and cultural promotion; and
contemporary Cuban culture.

b) Sample of Cuban scenic arts with 2 daily presentations.

c) Traveled for the exhibitions of 7ma o'clock. Biennial of Havana 2000.

d) Expoventa of plastic arts, Applied Arts and books.

e) it Shows of Picture and Video. For programming information and
participation costs for further information writes to: caribnet@ven.net

---
Ivan Kulis
Junior Advisor
Funredes - http://www.funredes.org
ivank@funredes.org
---
Identity means not having to have a home. Awareness, for me, has something
to do with not being at home. Awareness of anything.
Win Wenders
Nearby Tue Oct 24 12:18:54 2000

Este archivo fue generado por hypermail 2.1.8 : mié jul 20 2005 - 11:43:35 AST